Panorama SBD Uherský Brod

Správa bytů a objektů

poskytovaná PANORAMOU, stavebním bytovým družstvem:

V oboru realitní činnosti, správy a údržby nemovitostí je standardní náplní našich služeb nákup nemovitostí za účelem jejich dalšího prodeje, prodej nemovitostí, zprostředkování nákupu, prodeje a pronájmu nemovitostí, bytů a nebytových prostor; dále správa a základní údržba nemovitostí pro třetí osoby, zejména administrativní zajištění řádného provozu nemovitostí.
Samozřejmostí jsou komplexní právní, ekonomické, technické a energetické služby pro bytové domy a domy, ve kterých jsou vymezeny jednotky (byty, garáže, ostatní nebytové jednotky).
Po dohodě lze zajistit doplňující služby: úklid bytů i nebytových prostor, čištění interiérů a exteriérů budov, domovnická činnost, čištění oken, úklid chodníků a podobně.

Legislativa

 A. Právní činnost:

  1. Zajišťujeme organizačně právní fungování, pořádání shromáždění uživatelů a vlastníků bytů.
  2. Právní pomoc při sjednání dodávek služeb a energií.
  3. Uzavírání smluv ve prospěch společenství a vlastníků.
  4. Vymáhání plnění ze sjednaných smluv především vymáhání dluhů.
  5. Vymáhání plnění ze strany uživatelů a vlastníků bytů včetně úkonů pro soudy, exekutory.
  6. Zpracování komplexní právní dokumentace.

Ekonomika

B. Ekonomická činnost:

  1. Vedení účetnictví dle platných předpisů
  2. Zpracovávání účetní agendy podléhající platným předpisům
  3. Zpracování roční účetní závěrky (zahrnující výkaz zisku a ztrát, rozvahu, přílohu) a daňového přiznání k dani z příjmu právnických osob
  4. Přijímání, vystavování, evidence a úhrady faktur
  5. Evidence majetku
  6. Evidence nájemného a příspěvku vlastníků od zpracování předpisu po konečné zúčtování
  7. Mzdová evidence a personalistika (od uzavření smlouvy, zpracování a zaúčtování mezd vč. srážek z nich, přiznání a zúčtování dávek nemocenského, odvody daně a sociálního a zdravotního pojištění, přihlašování, odhlašování, vedení evidenčních listů, archivace)
  8. Informace o stavu dlouhodobé přijaté zálohy (fond oprav)
  9. Získávání úvěrů a správa stávajících úvěrů, dotací

Servis a údržba

C. Technická činnost:

  1. Stavební změny bytových domů – stavební rozšíření jednotek, změna stávajících jednotek, výstavba nových jednotek, revitalizace a rekonstrukce.
  2. Řešení havarijních situací.
  3. Vlastní údržbové středisko se zaměstnanci družstva.
  4. Určení vad staveb a návrhy jejich odstranění. Rekonstrukce a opravy.
  5. Vedení správních řízení spojených se stavební činností.
  6. Sjednávání smluv, kontrola plnění a dozorování provádění stavebních prací.
  7. Organizace pravidelných revizních a servisních činností.
  8. Výzvy k učinění nabídek, výběrová řízení.

Energie

D. Energetická činnost:

  1. Zajištění zpracování PENB.
  2. Výběrová řízení na dodavatele elektrické energie a plynu.
  3. Provozování tepelných zdrojů prostřednictvím Panoramy Tepla a Servisu nemovitostí s.r.o., školení obsluhy, revize, odstraňování vad, administrativní výkazy a hlášení, nákupy paliv, stanovení ceny energie, vyúčtování.

Správní agenda

E. Administrativní činnosti a činnosti plynoucí ze změn legislativy:

  1. Zpracování dokumentů k řešení nových legislativních požadavků, analýza právních změn a jejich dopady.
  2. Vymezení jednotek v domech (na pozemcích), zpracování prohlášení vlastníka o vymezení jednotek v domě nebo na pozemku.
  3. Zpracování dohody podílových spoluvlastníků o zrušení a vypořádání podílového spoluvlastnictví nemovitosti vymezením jednotek.
  4. Vytvoření společenství.
  5. Zpracování stanov společenství, jeho založení a zápis do rejstříku společenství
  6. Přístavba, nástavba, změna vymezení jednotek smlouvou o výstavbě nebo změnou prohlášení vlastníka.

Realitní činnost

Na základě dlouholetých zkušeností v oboru zajišťujeme:

  1. Konzultační činnost pro budoucí uživatele nemovitosti, tj. prohlídka a posouzení stavebně technického stavu, posouzení právních vztahů a vad (omezení vlastnického práva, věcná břemena);
  2. Zpracování „Prohlášení vlastníka o vymezení jednotek v budově“ včetně provedení vkladu do katastru nemovitostí;
  3. Právní zajištění řešení pohledávek, exekucí, insolvenčních řízení;
  4. Návrh smlouvy rezervační, nájemní, kupní nebo budoucí kupní (smlouva o smlouvě budoucí);
  5. Zajištění znaleckého posudku;
  6. Zastupování klientů při jednání s jinými realitními kancelářemi.

Naše přednosti

Co nabízíme navíc:

  1. Výhodné ceny energií na základě nákupu jejich velkého množství a možnosti výběrových řízení.
  2. Možnost sledování plateb a hospodaření společenství vlastníků prostřednictvím internetu všemi uživateli a vlastníky bytů. Správu domu a bytu z domova.
  3. Výhodné pojištění s využitím pojištění velkého majetku prostřednictvím Svazu českých a moravských bytových družstev. Škodní plnění na nové ceny, finanční limit pro plnění totální škody činí 1,5 miliardy korun.
  4. Havarijní služba, servisní a údržbové práce zajišťované vlastními zaměstnanci, případně smluvními firmami a řemeslníky.
  5. Jsme schopni zajistit dočasné finanční překlenutí spravovaných nemovitostí z důvodu nečekaných výdajů, případně dlužníka ve společenství. Nenabízí žádná jiná konkurenční správcovská firma.
  6. Výkon funkce předsedy společenství vlastníků (detaily budou řešeny ve smlouvě o správě).

221 x celkem, 2 x tento týden