Objednávka prací a služeb

Objednávka je základní dokument, kterým vznikne nárok na provedení služby / opravy / úpravy. Bez vyplněné objednávky, podepsané pravomocným zástupcem samosprávy / SVJ včetně otisku jeho razítka, nebude akce zahájena a v žádném případě nebude SBD Panorama proplácet faktury za řádně neobjednané dílo. Dokument předejte SBD Panorama (sken – elektronickou poštou, osobně nebo do schránky na budově SBD). Nezapomeňte na kopii pro vlastní potřebu a pozdější reklamaci – na zadní straně podepište dodavateli předání díla a kopii si ponechte.

Upozorňujeme domovní samosprávy, že je nutno dodržovat pravidla pro zadávání oprav bytového fondu podle aktuálního „Jednacího a volebního řádu SBD Panorama“.
čl. 40
Domovní schůze
Za účelem informování členů družstva, včetně poskytování informací o návrzích a výsledcích hospodaření středisek bytového hospodářsrví, za účelem zajištění běžné organizační činnosti a k získání podnětů od členů bytového družstva, svolá družstvo domovní schůzi. Mohou se jí zúčastnit nejenom členové družstva užívající byt v družstevním domě, ale i ostatní osoby v domě trvale bydlící, starší 18 let.

Je nutné také dodržovat „Pravidla pro zadávání cenových nabidek“ , které byly zveřejněny na Shromáždění delegátů v roce 2010 a schváleny Shromážděním delegátů v roce 2011.

Pravidla pro zadávání cenových nabidek


Formulář pro žádanky

Další formuláře, smlouvy a dohody jsou dostupné na stránce „Interní dokumenty“.
Tyto dokumenty již nemusí být aktuální – jejich použití konzultujte s pracovníky družstva.
Pro přihlášení použijte přihlašovací údaje do systému Integri (jméno, heslo).

Všechny příspěvky


[VB]

Loading